به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

خوش آمدید

این توضیحات و عنوان از ویرایش قالب ، قابل تغییر است.

مکان تبلیغات شما

امکانات وب

پر مخاطب ها

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

    دوستان سلام 

    در این مقاله سعی دارم نکات قابل توجهی در مورد رنگ‌های ساختمانی به شما عرض کنم که هرگاه قصد خرید رنگ ساختمانی برای زیباسازی منزل خود دارید از این نکات مهم استفاده کنید.امیدوارم که این مقاله کوتاه برای شما مفید باشد.

    خرید رنگ ساختمانی نحوه انتخاب و خرید رنگ ساختمانی تاثیر زیادی در زیبایی دکوراسیون منزل و یا شرکت دارد که باید با توجه به طیف وسیع رنگ‌ها و کاربرد آنها انتخابی مناسب را برای سطوح مورد نظرتان انجام دهید .برای این منظور شما میتوانید یکی از 5 دسته زیر را با توجه به نیازتان انتخاب نمایید:

    رنگ الکیدی روغنی 

    رنگ پالستیک 

    رنگ آکریلیک با پایه آب 

    رنگ استخری 

    رنگ الکیدی 

     

    رنگ الکیدی روغنی

    در خرید رنگ ساختمانی می توان از رنگ روغن به عنوان پرطرفدارترین گونه در بین رنگها نام برد که در این بین الکیدی روغنی محبوبیت فراوانی پیدا کرده است  ویژگی منحصر به فردی که باعث استقبال مشتریان از این نوع رنگها شده است، مقاومت آن در برابر آسیبها میباشد .به همین دلیل، پیشنهاد میشود که از رنگ الکیدی روغنی برای پذیرایی و یا مکانهای پررفت و آمد استفاده نمایید علاوه بر مقاومت بالای رنگهای روغنی ساختمانی، درخشش و کیفیت بهتری نسبت به سایر رنگها نیز دارند. به همین دلیل برای بخشهایی مانند کابینتها که در معرض آسیب بیشتری نسبت به سایر سطوح هستندکاربرد فراوانی دارد. همچنین این نوع رنگ .برای در و پنحرهها نیز مناسب است اما برای خرید رنگ ساختمانی دقت کنید که رنگ الکیدی روغنی دارای چسبندگی بالایی میباشد. از همین رو، برای استفاده از آن نیاز به زیرسازیهای متداول نقاشی ساختمان وجود ندارد اما رنگهای روغنی به دلیل نیاز به زمان بیشتر برای خشک شدن، گرد و غبار اطراف را نیز به سرعت به خود جذب میکنند مزیت برتر آنها این است که به راحتی قابل تمیز شدن هستند. زمانی که شما از رنگ روغن برای سطوح منزل خود استفاده میکنید، میتوانید در صورت ایجاد لکه و یا کدر شدن با دستمالی مرطوب که به مواد شوینده آغشته شده باشد سطح مورد نظرتان را تمیزنمایید.

    رنگ پلاستیک

     این نوع رنگ به دلیل قیمت مناسبتری که نسبت به رنگ های دیگر از انواع رنگ های ساختمانی، روغنی دارد؛ توجه بیشتری را توانسته به خود جلب کند از مزیتهای رنگ پالستیک نسبت به رنگ روغنی میتوان به خشک شدن سریع آن اشاره کرد. به همین دلیل، اگر زمان کمی برای نقاشی ساختمان دارید؛ رنگ های پلاستیکی گزینه مناسبی برای شما خواهند بود. اما آنها، مقاومت کمتری نسبت به رنگ روغنی ساختمان دارند و همچنین به دلیل اینکه رنگهای پلاستیکی را نمیتوان تمیز کرد، عموما برای سقف از آن استفاده میشود. علاوه بر این ویژگیها، رنگهای پالستیکی بوی ناخوشایندی را نیز از خود ایجاد نمیکنند. اما رنگ های روغنی در ابتدا دارای بوهای نامطلوب و آزاردهنده‌ای میباشند.

    رنگ آکریلیک با پایه آب

    نوعی دیگر از رنگهای ساختمانی محسوب می شود. این رنگ به دلیل مقاومت در برابر شستشو و پوشش دهی مناسب سطوح، برای بخشهای داخلی ساختمان بسیار مناسب است. همچنین، رنگ آکریلیک با پایه آب، نیازی به تینر به عنوان حلال ندارد و همین موضوع یکی از مزیتهای این نوع از رنگها میباشد رنگ آکریلیک برای افرادی که میخواهند برای سطوحی که چوبی، گچی و سیمانی هستند اقدام به خرید رنگ ساختمانی کنند؛ بسیار مناسب است.

    رنگ استخری

    برای مکانهایی که با آب و رطوبت برخورد دارند؛ مانند استخرها، حوضچه‌ها و تفریحگاههای آبی میتوان استفاده  نمود. زیرا رنگ استخری دارای مقاومت بالایی در برابر کلر و نور خورشید دارد. همچنین خشک شدن سریع و پوشش کامل آن، از دیگر مزایای رنگ استخری ساختمانی به شمار می رود.

    رنگ الکیدی

    این رنگ که در اندازه و رنگ های مختلف است، برای استفاده در پله ها مناسب میباشد.

    شما می‌توانیداز طریق صنایع رنگ جمیل به صورت آنلاین رنگ مورد نظر خود را تهیه کنید. و از خدمات مشاوره آن‌ها نیز استفاده کنید.

    با تشکر از همراهی شما

    مهلا
    يکشنبه 26 ارديبهشت 1400 - 21:56
    بازدید : 392
    برچسب‌ها :

     

    سمساری چیست؟

    سمساری (امانت‌فروشی) محلی برای خریدوفروش لوازم دست‌دوم است. خریدوفروش لوازم دست‌دوم از گذشته تاکنون در بین مردم ایران مرسوم بوده است.

    این خریدوفروش‌ها شامل خریدوفروش انواع لوازم دست‌دوم نظیر خریدوفروش فرش دست‌دوم، خریدوفروش عتیقه، خریدوفروش ظروف کریستال دست‌دوم، خریدوفروش ظروف چینی دست‌دوم و .. است.

    به‌طورکلی هر وسیله دست‌دومی که قابل‌استفاده باشد قابل‌خرید و فروش نیز هست و لوازم عتیقه و قدیمی جزو این دسته قرار می‌گیرند. مرسوم‌ترین شیوه برای خریدوفروش این وسایل استفاده از خدمات سمساری‌ها است.

    سمساری در همه شهرها جزء مشاغل قدیمی می‌باشد شما عزیزان که در شرق تهران ساکن هستید از 

    سمساری شرق تهران هم می‌توانید به صورت آنلاین خرید و فروش خود را به راحتی انجام دهید.

    سمساری هنر ارزان خریدن و معقول فروختن است

    شغل سمساری چیست؟

    شغل سمساری یک شغل واسطه‌گری است و باید یک کالایی را از یک فرد خریداری کنند و به فرد دیگری به فروش برسانند،
    اما این شغل با سایر مشاغل یک تفاوت اساسی دارد و آن قیمت کالاهایی است که ردوبدل میشود.

    شاید به‌کار بردن واژه مدیریت برای مشاغلی مانند سمساری کمی عجیب به نظر برسد، اما واقعیت ماجرا این است که این شغل نیازمند ظرافت‌های مدیریتی فراوانی است که اگر رعایت نشود، قطعاً کارهایمان به شکل مطلوب پیش نخواهد رفت. در نظر داشته باشید که شغلی مانند سمساری نیازمند فعالیت بدنی زیادی است.

    چیدمان وسایل در یک مغازه سمساری نظم چندانی ندارد و درنتیجه ممکن است یک مشتری کالایی را بپسندد که در زیر وسایل دیگر قرار داشته باشد و مجبور هستید آن را برای مشتری بیرون بیاورید. سختی این مسئله نباید به‌هیچ‌عنوان بر گشاده‌رویی شما و رفتارتان با مشتری تأثیر بگذارد.

    ازآنجایی‌که اجناس داخل مغازه از وسایل اضافی خانواده‌ها تهیه می‌شود باید بدانید که چه کالاهایی برای عموم مردم جذابیت دارد. اگر یک کالای رنگ و رو رفته را خریداری کنید و به همان شکل داخل مغازه قرار دهید بدانید که صاحب اول و آخر آن خودتان هستید.
    این مغازه نیازی به ویترین ندارد، اما نوع چیدمان مغازه بسیار اهمیت دارد. سعی کنید از پارتیشن‌های بلند و سقفی برای کالاهای خریداری‌شده استفاده کنید تا از حداقل فضایی که دارید بهترین بهره را ببرید

    شغل سمساری را بیشتر بشناسید:

    با اینکه سمساری یک کار سنتی محسوب می شود و از قبل نیز در ایران این نوع شغل دارای پیشینه زیادی است اما خیلی از افراد دارای این تفکر هستند که شغل سمساری با رکود مواجه شده است و این در حالی است که الان در این اوضاع کشور ایران که همه چیز با گرانی روبرو شده است، مردم برای خرید اجناس و کالاهای خود بیشتر به سمت سمساری ها روی آورده اند.بنابراین جامعه نیاز به این شغل دارد افراد برای هر نوع کالای خود به سمساری ها مراجعه می کنند، هر خانواده ایرانی سالانه بسیاری از کالاهای خود را که ترجیح می دهند تغییر کند را به سمساری ها می سپارند و این در حالی است که افراد زیادی نیز در سمساری ها این کالاها را خریداری می کنند. برخی از افراد نیز ذاتا به اشیای قدیمی و آنتیک علاقه دارند و معمولا در سمساری زیاد دیده می شوند.برخی از افراد نیز از کالاهای دست دوم تمیز برای منزل خود استفاده می کنند زیرا دارای قیمت بسیار مناسبی هستند. واقعا این تصور درست است که قیمت و هزینه ای که بابت مثلا یک یخچال ساید بای ساید دست دوم از نو ان خیلی کمتر است و البته این نوع یخچال از همه نظر قاعدتا سالم است.

    در شغل سمساری سود در خرید است نه فروش پس حتماً آیتم‌های خرید یک کالا را مدنظر بگیرید

    محصولات را نباید باقیمت بسیار بالایی خریداری کنید، در این صورت یا صاحب اول و آخر کالا خودتان هستید یا باید آن را با ضرر بفروشید.

    منبع:سایت دپوچی

    مهلا
    چهارشنبه 22 ارديبهشت 1400 - 21:45
    بازدید : 409
    برچسب‌ها :

    دوستان عزیزم سلام 

    امروز می‌خواستم فروشگاه تلویزیون سونی را که یکی از بهترین فروشگاه محصولات سونی هست را به شما معرفی کنم 

    فروشگاه سونی شهراد در سال ۱۳۹۳ افتتاح شده است و در حال حاضر یکی از فعال ترین نمایندگان سونی در شهر تهران می باشد و در زمینه فروش تلویزیون های اصلی سونی با ارائه گارانتی اصلی و همچنین گارنتی طلایی فعالیت دارد. قیمت های این فروشگاه نسبت به سایر فروشگاه های مشابه مقرون به صرفه تر و کیفیت محصولات و ضمانت آنها نیز از سطح بالایی برخوردار می باشد. با مقایسه قیمت های فروشگاه سونی شهراد با سایر فروشگاه های مشابه می توانید به این واقعیت پی ببرید. همچنین این فروشگاه به منظور رفاه حال مشتریان عزیز سیستم های صوتی، پخش کننده های DVD‌و BluRay، سیستم های خانگی و ساندبار، کنسول بازی و همچنین میز تلویزیون با گارنتی های معتبر را نیز ارائه می دهد.

    در ادامه به خدمات و تاریخچه شرکت سونی می پردازیم و اطلاعات مختصری در اختیار شما فرار می‌دهیم.

    حوزه های فعالیت شرکت سونی

    شرکت بزرگ سونی تولیدات متنوعی را در مدت فعالیتش عرضه کرده است که پیشرفت در آن ها سبب شده است اکنون شاهد محصولاتی فوق العاده در این برند باشید. این برند خوش نام و مشهور سابقه ای درخشان در ساخت محصولاتش دارد و اکنو این تولیدات در رده های برتر جهانی قرار دارند.

    لوازم خانگی الکترونیکی

    موبایل

    بازی و خدمات شبکه

    موسیقی

    سایر حوزه های فعالیت

    بخش های دیگری نیز در شرکت سونی مشغول فعالیت اند که محدوده ی فعالیت این برند خوش نام را وسیع تر خواهند کرد. از جمله این بخش ها می توان به به تولید محتواهای تصویری، خدمات مالی، سخت افزار کامپیوتر، خدمات مال، تبلیغات و … اشاره کرد. سونی به عنوان یک برند خلاق و نوآور در تمامی این بخش ها خلاقیت به خرج داده است و اکنون شاهد پیشرفت فوق العاده در تمامی این بخش ها هستید.

    تاریخچه شرکت سونی

    شرکت سونی در سال 1946 با همکاری ایبوکا ماسارو و آکیو موریتا با نام Tsushin Kogyo (شرکت مهندسی ارتباطات از راه دور توکیو) تاسیس شد. Ibuka و Morita با 200000 ین ( کمی بیش از 1500 دلار ) در یک ساختمان فروشگاهی، شروع به کار کردند. این دو فرد که در زمان جنگ جهانی دوم در ارتش مشغول به خدمت بودند با همدیگر ملاقات کرده و با ترکیب توانایی هایشان توانستند لقب جذاب ترین رابطه کاری در تاریخ تجاری را ازان خود کنند. ایبوکا ذهن خلاق و مخترع گروه بود و موریتا مدیریت و بازاریابی را بر عهده داشت، به گونه ای که این دو مکمل و کامل کننده سونی بودند.

    اولین محصول سونی یک دستگاه پلوپز بود، که اولین شکست سونی نیز به حساب می آید، این محصول سونی نتوانست فروش موفقیت آمیزی را به دنبال داشته باشد. به دنبال اولین شکست سونی مؤسسان آن با تلاش بیشتر توانستند اولین دستگاه ضبط ژاپنی را با الهام از مدل آمریکایی آن تولید کنند. این محصول که به Type-Gمعروف بود نیز نتوانست نظر مردم را جلب کند و سونی باری دیگر خود را در بازار ژاپن نشان دهد.

    به دنبال شکست هایی که در ابتدای شروع کار سونی به بار آمدند، ایبوکا و موریتا به فکر راه چاره ای افتادند و سرانجام با انتشار 999 راه استفاده از دستگاه ضبط صوت، مردم کم کم نحوه استفاده از دستگاه را فراگرفتند و فروش Type-G پیشرفت چشم گیری پیدا کرد. در آن زمان که ژاپن در جنگ بود، مردم می خواستند از اخبار باخبر باشند، در نتیجه تقاضا برای رادیوی سونی به قدری افزایش یافت، که بنیانگذاران مجبور شدند تسهیلات خود را بیشتر کند.

    منبع:سایت فروشگاه سونی شهراد

    مهلا
    چهارشنبه 22 ارديبهشت 1400 - 21:28
    بازدید : 397
    برچسب‌ها :

    نظر سنجی

    از این وبلاگ خوشتون میاد ؟

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 16
    تعداد کل نظرات : 0

    خبرنامه